Działania w ramach kampanii mogą się różnić w zależności od tego, czy dany kraj otrzymał fundusze unijne. Skontaktuj się z przedstawicielem w swoim kraju, aby dowiedzieć się więcej o tym, co dzieje się na Twoim rynku.
Kraje otrzymujące fundusze UE prowadzą szeroko zakrojone, kompleksowe kampanie marketingowe obejmujące szeroką gamę różnych działań – PR konsumencki i działania skierowane do branży w różnych formach, tj. materiały promocyjne POS, media społecznościowe, wydarzenia, współpraca z mediami i inne. W latach 2020-2022 kampania prowadzona jest w Niemczech, Niderlandach, Austrii, Polsce, we Francji i Włoszech.
W kampaniach realizowanych w pozostałych krajach, finansowanych wyłącznie przez branżę, nasi partnerzy adaptują i dostarczają materiały prasowe w oparciu o treści wyprodukowane w ramach kampanii UE i nawiązują relacje w prasie konsumenckiej zgodnie z założeniami swojego rynku. Dla branży dostępne są do pobrania bezpłatne materiały POS, a nasz obszerny, corocznie aktualizowany bank zdjęć można bezpłatnie wykorzystać, na przykład do tworzenia przekazów w mediach społecznościowych i materiałów POS na zamówienie.